כיום חברות וארגונים רבים מבינים את החשיבות של נוכחות מקוונת. האינטרנט הוא מקום שבו אנשים מבלים יותר ויותר מזמנם ולכן גדל הצורך באתר אינטרנט אטרקטיבי אם הם רוצים לשרוד בעידן הדיגיטלי של היום.בניית אתר לעסק שלך הינה הצעד הראשון ביצירת נוכחות מקוונת באמצעות אתר אינטרנט שמספק את כל המידע הדרוש להמרת מבקרים ללקוחות.
תהליך בניית האתר הוא תהליך של תכנון, עיצוב, פיתוח, בדיקה ושחרור של יישומי אינטרנט או תוכנות אחרות לגישה לציבור , לעומת זאת עיצוב האתר הינו תהליך של עיצוב חוויות דיגיטליות אשר נועד להתאים למטרות העסקיות. הוא משלב מגוון דיסציפלינות כולל עיצוב גרפי, עיצוב חווית משתמש, ארכיטקטורת מידע ועיצוב טכני. כמו כן בניית אתר מהווה תהליך של עיצוב אתר על ידי הוספת כל הרכיבים הדרושים לו, זה כולל אך לא מוגבל לכניסות, באנרים, תפריטי ניווט וכו'.
תהליך בניית האתר יתחיל בדרך כלל בשלב הסקיצות וה-wireframing. בשלב זה יתפתח הרעיון כיצד האתר יראה ויתנהג. לאחר מכן הוא יפותח לאב-טיפוס של אתר אינטרנט אשר ישודרג בהדרגה לעיצוב הסופי.
בעת תהליך בניית אתר בראש ובראשונה יש לתכנן את האתר, ניתן ליצור מתאר של מה שרוצים לכלול באתר על ידי התבוננות בסוגי הדפים השונים הרלוונטיים לעסק שלך. לאחר מכן, יש להתחיל לבנות את האתר על ידי שימוש בתבנית קיימת או לחילופין לבנות את התבנית מאפס, ובסוף יש להקפיד לעצב ולהוסיף תוכן לדפים על מנת להפוך אותם אטרקטיביים יותר לקריאה לטובת המבקרים.
עבור עסקים הזקוקים לנוכחות מקוונת, פיתוח האתר יהיה בעל חשיבות עליונה. על עסקים מעין אילו להקפיד על הממשק, הפונקציונליות והתוכן של האתר. בנוסף יהיה עליהם לוודא שהאתר מונגש על פני מכשירים שונים ובדפדפנים שונים.
נקודה נוספת שרצוי שלא להקל בה ראש הינה שאנשי מקצוע העוסקים בפיתוח ועיצוב האתר יהיו מעודכנים בטרנדים , והחדשות האחרונות , אשר קשורים לבניית האתרים כמו כן כדאי לוודא שפרוטוקולים מאובטחים.
בנוסף יש לקחת בחשבון כי תמונות וסרטונים הם אמצעי התקשורת החזק והאקספרסיבי ביותר. ואין זה פלא שהם הפכו לעמוד השדרה של השיווק הדיגיטלי, הן במדיה החברתית והן באתרים. התמונות מאורגנות בדרך כלל בגלריות של תמונות דומות, או נושאים באופן כזה שהגולש יכול לנווט באתר לפי תחומי העניין שלו, ולמצוא גלריות שמתאימות לו ויחד עם זאת, כדי שסוג זה של תוכן יהיה יעיל, הוא צריך להיות מותאם למנועי חיפוש. הטעות הנפוצה של בעלי עסקים היא ש חושבים שהם יכולים פשוט ליצור אתר שנראה נהדר ולהתחיל לאסוף תמונות ממקורות שונים. האתר לא יהיה ייחודי או לא יהיו לו תמונות אותנטיות של העסק באיכות גבוהה.
עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות, קשה לדעת איזו מהן הכי מתאימה לך ומה התכונות/היתרונות שהם מציעים שיעבדו הכי טוב עבור החברה שלך. כאשר מחליטים באיזו פלטפורמה להשתמש, כדאי להבין את היכולות הטכניות של הפטפורמה שבה מתכוונים להשתמש - האם יש לו אינטגרציה מקורית עם אפליקציות אחרות? האם זה מספק בלוג? האם זה כולל כלי שיווק כמו ניוזלטר מערכות לניהול לידים , כלי SEO וקידום במנועי חיפוש וברשתות החברתיות ועוד ..
מערכת ה-Truppo של חברת ארטוויזן כוללת כלים חדשנים ידידותיים למשתמש ויעילים לניהול האתר אשר נבנה בה והאפליקציות .כלים אילו כוללים גם כלי קידום במנועי חיפוש וברשתות החברתיות.
מערכת ה-Truppo כבר מזמן איננה רק תוכנה לבניית אתרים כי אם מערכת לניהול חדשני ומתקדם של שיווק דיגיטלי אשר מותאמת לכל סוגי המכשירים עם כלי ניהול חכמים לניהול ההמשכיות של הפניות מהאתר או מערוצי מדיה אחרים (ניהול הלידים) כך שכל פניה (ליד) שמגיעה למערכת מקבלת המשך טיפול עד לשלב המכירה.